Advertisements

Responsive søgeannoncer er det nye sort

Responsive søgeannoncer er det nye hotte indenfor søgninger.

Hvis du vil bruge det nyeste og hotteste i søgningoptimering, skal du lære alt om søgeannoncer.

RSA eller Responsive Search Ads er Googles nye magiske trick for at få flere mennesker til at klikke på din forretning. Hvad det handler om, er en kombination af A / B-tests med et stænk af AI – mens andre Google-computere tester hvilke af de tekstkombinationer, der får flest mulige klik og derefter bruger dem til forskellige internetbrugere.

“Responsive søgeannoncer giver dig mulighed for at oprette annoncer, der viser mere tekst – og mere relevante meddelelser – til dine kunder. Indtast flere overskrifter og beskrivelser, når du opretter en responsiv søgeannonce, og over tid vil Google Ads automatisk teste forskellige kombinationer og lære, hvilken kombination der bedst fungerer. Ved at tilpasse indholdet af din annonce til bedre at matche potentielle kunders søgeord, kan responsive søgeannoncer forbedre din kampagnes ydeevne,” skriver Google på sine support-sider.

Du kan bruge op til 3 titler på samme tid, men tilføje op til 15. Du skal have mindst 2 og maks 4 beskrivelser. Fra alle disse udtager Google forskellige kombinationer.

Hidtil er RSA i beta, men det vil ikke vare længe før vi alle kommer til at sidde og arbejde målrettet med kombinationer for at slå konkurrenterne.

Advertisements
På dagensanalyse.dk leverer vi nyheder, indlæg og relevante artiklerfor alle, der arbejder med digitale medier, digital markedsføring og tech. Vi skriver om trends og nyheder og deler gerne tips og idéer. Vores læsere har adgang til interviews med interessante og relevante personer, og vi leverer opdateringer fra konferencer omkring i verden gennem billeder, video og reportager.
RELATEREDE NYHEDER
Instagram giver nu mulighed for at offentliggøre på flere konti på én gang