Advertisements

Globale investeringer i digital markedsføring snart over 100 milliarder dollars

Digitalt

Words
Leo Doe
Researcher
Alexa Doe
Photography
Harry Doe

Investeringerne i digital markedsføring vokser og når snart 100 milliarder dollar grænsen. Det viser en ny undersøgelse foretaget af firmaet Moore Stephens.

I USA og Storbritannien steg de digitale investeringer forrige år med hele 44 procent til 52 milliarder dollars.

Ifølge undersøgelser beror stigningen for en stor dels vedkommende på at firmaer satser mere internt. I stedet for at sende onlineannonceringen via mellemmænd satser virksomheder nu i stedet på selv at investere i MARTCH-værktøjer for at forblive konkurrencedygtige, siger Damian Ryan, partner i revisionsfirmaet Moore Stephens. ”Our research finds that this budget is coming from media spend and will have a resounding impact on the value of media-centric agencies.”

Læs mere her>

:

Advertisements
På dagensanalyse.dk leverer vi nyheder, indlæg og relevante artiklerfor alle, der arbejder med digitale medier, digital markedsføring og tech. Vi skriver om trends og nyheder og deler gerne tips og idéer. Vores læsere har adgang til interviews med interessante og relevante personer, og vi leverer opdateringer fra konferencer omkring i verden gennem billeder, video og reportager.
RELATEREDE NYHEDER
Køb af digitale annoncer tordner forbi de traditionelle annoncer i 2019