Advertisements
We are closed!

Forbrugerne er mere modtagelige over for annoncer inden sengetid

Forbrugerne er mere modtagelige over for mobilannoncer foran tv’et, og lige før de falder i søvn, viser en ny undersøgelse fra Aki Technologies.

Aki Technologies har gennem selskabet Lucid gennemført en online studie med svar fra 1.000 amerikanere.

Mere end halvdelen af ​​alle respondenter i undersøgelsen (59 procent) oplyser, at de typisk ser mobilannoncer, mens de ser fjernsyn, og 51 procent siger, at de tjekker annoncer, når de er i seng og skal sove.

Undersøgelsen viser også, at forskellige generationer er opmærksomme på annoncer på forskellige måder. Millennials er for eksempel 7 procent mere tilbøjelige til at lægge mærke til annoncer på store tv-skærme.

“TV-annoncører skal indse, at den “anden skærm” er lige så vigtig for fladskærmen,” siger Richard Black, CMO Aki Tech. “Brands skal omfatte mobilen i deres mediemix – det er ikke valgfrit eller eksperimentelt længere. Vi har alle sammen mobilen i vores hænder til enhver tid. Så markedsførere skal være på udkig efter unikke måder at drage fordel af det og blive kreative i, hvordan de appellerer til os på disse håndholdte platforme til indholdsleverancer. “

Advertisements