Advertisements

Adobe styrker e-handelsfokus med Amazon og Google-samarbejde

Den danske og internationale e-handel går glip af enorme summer, når kunder forlader deres virtuelle indkøbskurv midt i et køb. Det vil Adobe forsøge at råde bod på med nye funktioner og samarbejder med Amazon og Google.

Blandt de mange nyheder er bl.a. integrationer fra Magento Commerce til Amazon Sales Channel og Google Shopping ads Channel, der hjælper virksomheder af alle størrelser med at nå nye forbrugere og øge salget gennem nye kanaler.

Med integrationen til Amazon Sales Channel kan retailers let komme over på den globale e-handelsplatform Amazon Marketplace og udnytte Amazons enorme kartotek med varedata.

”Opdateringerne til Magento Commerce skal være med til at virkeliggøre vores vision om, at virksomheder af alle størrelser skal kunne tilbyde gode og personlige oplevelser ved enhver interaktion med deres kunder. De nye integrationer med nogle af verdens største e-handelsplatforme vil give retailers de nødvendige værktøjer til at drive vækst og øge kundeloyaliteten,” siger Brian Green, der er Head of EMEA Commerce business unit hos Adobe

Advertisements
På dagensanalyse.dk leverer vi nyheder, indlæg og relevante artiklerfor alle, der arbejder med digitale medier, digital markedsføring og tech. Vi skriver om trends og nyheder og deler gerne tips og idéer. Vores læsere har adgang til interviews med interessante og relevante personer, og vi leverer opdateringer fra konferencer omkring i verden gennem billeder, video og reportager.
RELATEREDE NYHEDER
Generation Z er de letteste at påvirke online