Advertisements

Få bedre styr på account-based-oplevelsen

Adobes ABM Essentials er et af de mest avancerede account-based marketingløsninger i dag. Med indbyggede best practices fra CXM og ABM i samme løsning kan marketing- og salgsteams skabe en endnu bedre account-based oplevelse. Løsningen er seneste skud på stammen fra Marketo, som Adobe købte til et milliardbeløb i 2018.

Account-based Marketing (ABM) har udviklet sig fra at være et smart buzzword, som marketingfolk var fascineret af, til at blive et gennemtænkt marketingværktøj. For at få ABM til at fungere endnu bedre, har Adobe lanceret en ny ABM-løsning, ABM Essentials for Marketo Engage, som kan hjælpe marketingafdelinger med at levere Account-based oplevelser (ABX) til alle touchpoints på rejsen.

ABM Essentials er den mest komplette ABM-løsning på markedet og kan hjælpe kunder med hurtigere at genere gode leads og skabe større omsætning. Ved at kombinere det bedste fra CXM med det bedste fra ABM i én løsning, kan man marketing- og salgsteams levere helt enestående oplevelser, udtaler Brian Glover, der er Director of Product Marketing for Marketo Engage.

Den nye løsning kombinerer Marketo Engages avancerede marketing-automatisering, lead management, attribution og indbyggede ABM-muligheder.

Marketo blev opkøbt af Adobe i 2018 for 4,75 mia. dollars.

Med fem særlige funktion kan ABM Essentials hjælpe marketing og salg til bedre ABM:

1. Account insights & profiling

Marketing og salg kan bruge samme strategi og identificere de rigtige target accounts med big data og kunstig intelligens. Med Account Profiling kan man udvikle target accou­nts som man straks kan bearbejde inden for få sekunder.

2. Contact discovery

Få fat i nye kontakter på tværs af paid media og identificér nøglepersoner på target accounts.

3. Cross-channel engagement

Automatisér account-based oplevelser med personlige kampagner og intelligent newbizz-kundepleje.

4. Salgs- & marketingpartnerskab

Gå på account-jagt sammen med salg med fuld synlighed over salgs- og marketingaktiviteter.

5. Måling & attribution

Mål account engagement og kombinér den samlede effekt af salgs- og marketingsaktiviteter.

Advertisements
På dagensanalyse.dk leverer vi nyheder, indlæg og relevante artiklerfor alle, der arbejder med digitale medier, digital markedsføring og tech. Vi skriver om trends og nyheder og deler gerne tips og idéer. Vores læsere har adgang til interviews med interessante og relevante personer, og vi leverer opdateringer fra konferencer omkring i verden gennem billeder, video og reportager.
RELATEREDE NYHEDER
Nu bliver Google Ad Exchange kigget efter i forhold til GDPR