Advertisements

Messenger er blevet opdateret for at indfange flere forretningsejere

Flere nye funktioner er allerede lanceret, og flere er i gang med at tiltrække flere virksomheder til at bruge Messenger som platform.

En ny funktion er, at du kan bruge Messenger til at booke i realtid. Virksomheder behøver blot at integrere deres nuværende kalenderbookingssystem med Messenger for at komme i gang.

Hvad Facebook ønsker er, at flere og flere virksomheder får flere kunder og lettere fastholder eksisterende ved hjælp af Messenger. Alt fra at få forbrugere til butikker til bookingtjenester.

En anden funktion er udsigtsskabeloner, der gør det lettere at oprette automatiserede processer til at få udsigter ved hjælp af Messenger. Når et prospekt sidder fast i netværket, kan du enten fortsætte behandlingen ved hjælp af Messenger eller videresende det til dine egne CRM-platforme.

Ud over værktøjer har Facebook også opdateret sine regler for, hvordan man bruger platformen – for at få flere til at turde investere i personalisering.

En sådan opdatering involverer 24-timersreglen. Efter 24 timer er det gratis at bruge sponsorerede meddelelser til prospekter. Imidlertid kan forbrugere blokere, udelukke eller lukke af for virksomheder, der ønsker at kontakte dem.

Virksomheder kan også sende personlige meddelelser, såsom påmindelser, eftersalgsopdateringer, kontoopdateringer og mere.

Regelændringerne træder i kraft den 15. januar.

Advertisements
På dagensanalyse.dk leverer vi nyheder, indlæg og relevante artiklerfor alle, der arbejder med digitale medier, digital markedsføring og tech. Vi skriver om trends og nyheder og deler gerne tips og idéer. Vores læsere har adgang til interviews med interessante og relevante personer, og vi leverer opdateringer fra konferencer omkring i verden gennem billeder, video og reportager.
RELATEREDE NYHEDER
4 trends vil præge detailhandelen i 2019