Advertisements
We are closed!

L’Oreal booster deres ehandel med 48,5% med brug af Salesforce AI-løsninger

L’oreal oplyser at deres globale ecommerce omsætning for første halvår 2019 er steget med 48,5 procent – og at de benytter Salesforce til at opnå et 360 grader billede af kunden på tværs af handel, marketing, salg og service. Herunder Salesforce AI (kunstig inntelligens) løsninger til hurtigt og effektivt hjælpe kunderne via telephone, live chat, messaging og mere.

”L’Oréal har været fokuseret på digital transformation i den bedre del af et årti, og vores indsats er helt fokuseret på at skabe merværdi for vores forbrugere,” udtaler Michael Kingston, CIO, L’Oréal Amerika i forbindelse med sin præsentation ved Salesforce-eventen Dreamforce i San Fransisco.

”År efter år har vi fortsat med at udvide vores partnerskab med Salesforce, fordi platformen tillader os at bevæge os hurtigt, innovere konstant og nå forbrugere på tværs af forskellige punkterengagement. Uanset om det er i butikken eller online, handler det om at bruge teknologi til at skabe en ensartet shoppingrejse og levere personlige skønhedsoplevelser i stor skala.”

I dag hjælper Salesforce gennem L’Oreals brug af Commerce Cloud, Community Cloud, Einstein Analytics, Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud and Success Cloud en lang række L’Oréal-mærker, herunder Kiehl’s, Lancôme og Yves Saint Laurent Beauté, solgt på 63 globale markeder og med kundeservicecentre i mere end 10 lande.

Som et resultat af sin igangværende digitale transformation øgede L’Oréal sin e-handel omsætning med 48,5% i første halvdel af 2019, hvilket udgør mere end 13% af koncernens samlede salg.

Advertisements